Kan vi bruge kunstig intelligens til at forstå og genoprette den natur, vi har ødelagt?
Kom med på en 3D-ekspedition gennem naturens algoritmer, hvor en kunstig intelligens forbinder os med dyr og planter for at knække koden til paradis. Et eksperiment, der udfordrer vores manglende forståelse af planetens kræfter midt i en menneskeskabt klimakrise.
PARADIS er et forsøg på at finde tilbage til udgangspunktet – Paradisets Have før syndefaldet - for at undersøge om vi mennesker kan genvinde forholdet til naturen, eller om forbindelsen er brudt.
PARADIS er skabt af det Reumert- og Ars Electronica-prisvindende team bag succesforestillingen SKY66EN.
GÆSTESPIL
3D-FORESTILLING
VARIGHED ca. 80 min. uden pause
SPROG Engelsk
ANBEFALET ALDER 12+
SPILLER PÅ Store Scene
IDÉ OG KONCEPT Carl Emil Carlsen, Cecilie Waagner Falkenstrøm, Mikael Fock
TEKST OG ISCENESÆTTELSE Mikael Fock
MEDVIRKENDE Luise Kirsten Skov, Mathias Rahbæk, improviserende kunstig intelligens
BILLEDKUNSTNER OG INTERAKTIONSDESIGNER Carl Emil Carlsen
AI-KUNSTNER Cecilie Waagner Falkenstrøm
AI, LLM & GPT-PROGRAMMERING Artificial Mind
KOMPONIST Paul Khadra
KOSTUME Rikke Juellund
LYSDESIGN OG SCENETEKNIK Vertigo
PRESSE Have Kommunikation
PRODUKTION Mikael Fock Productions
MED STØTTE FRA Statens Kunstfond, Hoffmanns & Husmans Fond, Knud Højgårds Fond, Åge og Johanne Luise Hansens Fond